aysegull01 Susu45 siz ikili testi Fatma hanımda mı yaptınız bana ara dedi ama daha önce whatsp numarası vermişti onu mu arıcam yoksa hastaneyi mi bilemedim siz nasıl yaptınız
Susu45 Hilalcgl evet bende öyle düşünüyorum cinsiyeti öğrenemedik biz 13+2de gittim kıza benziyor dedi sadece ama değişir mi bilmiyorum
aysegull01 Susu45 net söylemiyor mu belli bi haftaya kadar bende 9 gün sonra gidicem 12+4 oluyorum tahmin yapmaz sanırım erken daha 🌸
Hilalcgl Susu45 biz 11haftalıkken gitmiştik kız gibi dedi şaşmadı ilk kızımda da 12.haftada kız gibi dedi onda da yanılmadı çevremdeki kişiler hep fatma hanımda doğum yaptı çok farklı bi doktor 💜💜
Susu45 aysegull01 ya herhalde net söylemiyor ama haftaya yine gitmeyi düşünüyorum 10 gün içinde ücret ödenmediği için belki söyler diye çok merak ediyoruz
aysegull01 Susu45 Eltime 13. Hafta da söylemiş ikiz di onun bende söyler diye düşündüm 🥲 belli olmazsa bende tekrar gitmeyi düşünüyorum çok merak ediyorum
Susu45 Hilalcgl ayyy çok mutlu oldum bize de kız gibi dedi bende çok memnunum doktorumuzdan hayırlısı artık 💕💕
aysegull01 Hilalcgl ay inşallah bana da erken söyler ya çok merak ediyorum 🌸 ben de çok seviyorum doktoru ya çok ilgili 🌸
Susu45 aysegull01 hadi hayırlısı sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 13te benim belli olmadı haftaya gittiğimde inşallah belli olur 🥲