esmanurbaz_ huvuuuuff bu test çok iyi degl yanlış göstere biliyor dıger iyi olan pembe test var onda kesin çıkıyor onla yapın derım
esmanurbaz_ huvuuuuff markasını hatırlamıyom canım çünkü şu an 36+6 haftalık gebeyim çok önce yaptım attm kutusunu testı de nereye koydum hatırlamıyom
huvuuuuff Rapunzelll6333 yarından sonra tekrarlarım artık yarın biraz daha yükselir eğer varsa diye düşündüm 🤷🏻♀️
Sny_hkn10 huvuuuuff Bir saat öncesinde başkaarka days doktor erken gebelik ile yaptım fotoğrafta bile gözükmüyordu var yok arasiudo çizgi o yüzden dedim markalar çok farkediyor güzel haberlerinizi bekliyorum ben de regl gecikince kan vereceğim
Mom6535 huvuuuuff bu test hep yanlıs çıkarıyor kuzu umarım gebesinde bebetime hep kuruma çizgisi çıkarıyor çünkü başıma çok geldi
Mom6535 huvuuuuff durunca biraz böyle oluyordu yada hemen öyle olup kalıyordu o. Çizgi yani bebetime artımed daysdoctor pişmanlıktır umarım vardır
Mom6535 huvuuuuff hevelslenmemek değil kuzu bu testler yanıltıyor bir kaç gün sonra tekrarla iyi bir markayla ❤️