Sny_hkn10 huvuuuuff gölge gibi var sanki ama bu testler çok gecinkince gösteriyor ne kadar oldu ya da ne kadar var bata
Sny_hkn10 huvuuuuff Ay tek ben gördüm yazınca yanlış yönlendirdim sandım neyse başkaları da görmüş. Benim de 3 gün var bat 7 erken test yaptım sizde erken test değerlendirseniz imkan varsa ama her marka değil tabi
Pasananesi27 huvuuuuff bir hafta geçiyordu geç döllenme olmus dedi doktor şuan 26+1 haftalık olduk Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻
Maviss718 huvuuuuff benimde böyleydi aşırı silikti betam 22 ydi şuan kucağımda 🙏 umarım sende güzel haberler alırsın canım