huvuuuuff böyle postları görünce çok üzülüyorum kimi var demiş kimi Yok hayal kırıklığı yaşıyor insan var diyenler heves ediyorsun yok çıkıyor yok derler var çıkar sen çıplak gözle daha iyi görünsün var yok bende göremedim 🤦🏻♀️☹️ ama belki de vardır 🤷🏻♀️