kasımda beta 397 çıktı 2 aralık pazartesi Dr a gittim. 11 Ekim son reglim. Dr ultrasonda görünmez 2 hafta sonra gel dedi. İlk gebeliğim ve çok gerginim. Olumsuz olması için hiç bir sebep yok. Ama keseyi görmeden çok kaptırma diyorlar. Beta yaptırmalı mıyım yeniden yoksa 2 haftayı bekleyeyim mi? 9 gün kaldı