rabiayy Aslaninannesi_ bir şey söylemedi canım henüz gidemedim. Az önce de kahverengi lekelenmem oldu. Yerleşme olabilir yazan olmuş. Ama kimyasal sonuçlanacak sanırım
Aslaninannesi_ rabiayy yerleşmedede oluyor özele gitme imkanın yok mu bugün cuma gidip bir kontrol ol değerlerinide göster
rabiayy Aslaninannesi_ ama canım kese yerleşmesi için betam çok düşük. Büyük ihtimalle kimyasal sonuçlanacak. Hayırlısı olsun diyelim