Eda42_ size katılıyorum bende ilk verdim doktor 120 dedi sonra e nabıza 12,7 girdiler stres oldum bi kere daha verdim 296 çıktı 4 gün sonra sanırım, şimdi bi daha vermek ile uğraşmayacağım boşuna stres oluyorum 12 sine aldım randevu zaten sağlıksız ise elbet kanama olacak sağlıklı ise de doktora gidip göreceğim durumu kan ver kan ver oda ayrı bir stres kaynağı