rabiayy canım son kez yazıyorum betan bebeğin daha 2 3 haftalık çok küçük olduğu için düşük haftan ilerledikçe bebek büyüyor ve beta yükseliyor bende 94 ile öğrendim benimde sağlıksız o zaman ama 26 haftalık hamileyim çünkü 2 3 haftalıktı öğrendiğimde . Ben sana kaç kere hesap yaptım tek tek anlattım dedim ama sen ısrarla dış gebelik yada kimyasala inanmak istiyorsun daha ne diyim ki bebeğinede stres yaşatıyorsun diyecek bir şeyim yok artık hakkınızda hayırlısı olsun iyi günler .