shrnur Username06 bende aynı canım stresten uzak durmamız lazım ama bunları düşünmekten uzak duramıyorum 😂
Sila11ela14 Bbk88 yok cnm vermedim ilk verdim böyle çıktı çok vererek strese girmek istemiyorum birde dr bisey demedi iğneye başladım kan sulandırıcı
shrnur Sat 28 Ekim benimde 2 gün önce 3442 çıktı beta bugün randevum var kese için umarım her şey yolundadır 🙏🏻👼🏻👼🏻
Eda42_ shrnur Hadi inşallah bugün belki bebekte görünür hadi hayırlı haberler yazarsın inşallah ☺️☺️🤲🏻🤲🏻
shrnur Eda42_ gittik canım kese görüldü 20 gün sonra için tekrar çağırdı bebek ve kalp atışı için şükür
Zeyson Bbk88 yok cnm dün acilde verdim kan bi 10 gün sonra falan gidecem hastaneye gittiğimde hem bebegi görim hem kalp atışını falanda duyarım diye şuan son adete göre 5 haftalık
Bbk88 Zeyson anladım canim benim tüp bebis ondan düzenli istiyorlar tamamdır canim inslalah duyarız sağ saglim kucağımiza alırız 💖
Kayzennn Username06 yanlış düşünüyorsunz bence evet anlıyorum benimde bugün o korkuyla gittim ama çok şükür doktor öyle bir şey istemedi