Sila11ela14 Username06 ben aslında ne zaman hamile kaldığımı bildiğim için benim değerim bana çok iyi geldi çünkü ben 20 Kasımda test verdim çıkmadı 28 kasımda test yaptık çok silik çıktı iki arayla koyulaşmaya başladı pazartesi günü de 779 çıktı
Bbk88 Sila11ela14 779 dan önce ya da sonra beta vermediniz mi birdaha.zor olmaz zaten çoğu kadın 30 dan sonra bebek düşünüyor içinizi ferah tutun ❤️
Sila11ela14 agustosguzeli inşallah cnm rabbim gönlümüze göre versin bu arada yaşım 35 benim inşallah zor olmaz
Kkardelenn1 Sat a göre 6+1 bugün ama doktor geç döllenme olmuş dedi pazartesi günü 5 haftalık dedi daha yeni kesesini gördük 3.4 mm iki hafta sonra da bebek ve kalp atışı görürüz inşallah dedi
Mummy99 Kkardelenn1 ayniyiz bende 5+3 te keseyi gördüm. Bebeğin daha görünmemesi normal dedi. Sali gününe randevumuz var bakalim inşallah her ikimiz kalp atişini duyariz. Beta takip ediyormuydunuz
Sila11ela14 Bbk88 yok cnm vermedim ilk verdim böyle çıktı çok vererek strese girmek istemiyorum birde dr bisey demedi iğneye başladım kan sulandırıcı
Kayzennn Username06 bende bugün tam 5 haftalık oldum doktora gittim sabah ve keseyi gördük küçükte olsa 🙏🏻 benimde hala kasık ağrım var ilk zamanlar çok fazlaydı enfeksiyondan dolayı bol bol su içerek azaldı ağrılar
Zeyson Bbk88 yok cnm dün acilde verdim kan bi 10 gün sonra falan gidecem hastaneye gittiğimde hem bebegi görim hem kalp atışını falanda duyarım diye şuan son adete göre 5 haftalık
Kayzennn Bbk88 sadece bir kere kan verdim aile hekiminde adetime 3 gün vardı 259 ile öğrendim bir hafta geçince işte bugün doktor keseyi gördü tekrardan betaya gerek duyulmadığı için bakmadık 🥰
Lagaliballah Bbk88 benim mide bulantim bas dönmem ayakta durunca belim agriyo birde sürekli uykum var
Lagaliballah agustosguzeli benim bat 24 adetime 6 gün kala betam 53 tü bir hafta sonra 869 4 gün sonra 3844 tü keseyi gördük cnm 5+5 şim suan cuma günü tekrar çagirdi doktorum kese saglikli gelişmiş mi diye 10 gün sonra kalp atişi görülür dedi
Bbk88 Kayzennn çok sukurrr💕benim de 1520 pazartesi çıktı cuma son kez kan istediler tüp bebis ama benim😇
Kayzennn Bbk88 oyyy çok sevindim benimde zorlu oldu ilk bir de bambaşka bir duygu 🥰 inşallah Rabbim hepimize sağlıklı eli ayağı düzgün bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻
Senonif Username06 aynı şeyleri yaşıyorum yaaaa yarın doktor kontrolüm var inşallah görebilirim keseyi görürsem rahatlıcam