Kızlar böyle bebeği hissetmiyoruz ya garip şeyler düşünüyorum betam hala düzenli artıyo mu acaba bebek oluşcak mı sürekli belirtilerimi kontrol ediyorum belirtiler devam ediyor mu falan kaşık ağrılarım var hafifde mide bulantım sersem gibiyim aşırı merak ediyorum sizde nasıl durumlar