staRmama şuanda yemeğini kendisi yiyor, tuvalete gidiyor, uzun uzun konuşup derdini anlatıyor, kendi başına oyun kurabiliyor. Kreşe gittiği için gündüz vakitlerini de verimli geçiriyor. 2 yaşındayken bunların hiçbiri yoktu. Tamamen bana bağımlıydı. Bundan sonra sadece kaliteli vakit geçirmek için aktivite yapmaya çalışıyoruz. Kardeşi doğunca ister istemez o süre de azalacak ama en azından 4 yaşında bir çocuk olarak tek başına da çoğu şeyi yapabilecek. Doğumda yaşım 33 olacak. Biraz daha genç olsaydım 2.çocuk için 2 sene daha beklerdim.