Ela3466 oğlum 3.5 yaşında, kardeşi doğana kadar 4 yaşına gelecek. Özellikle 2 yaşından sonra bebeklerin ilgi beklentisi çok fazla oluyor. Eğer o yaşlardayken bir kardeşi olsaydı, kesinlikle oğluma haksızlık olacakmış, bunu şuan anlıyorum.
Hamileyken bile eskisi kadar ilgili olamıyorum. Kucağıma alamıyorum, oyun alanlarına girip birlikte eğlenemiyoruz, parkta koşamıyoruz. Kardeşi doğunca eski ilgim baya azalmak zorunda kalacak. Küçük bebeği olanlar henüz bunu anlamıyor. 6-7 aylık bebek yemek yiyip, az oynayınca uyuyor zaten. Ama 2 yaştan sonra baya küçük bir çocuk oluyorlar. İlgi bekliyorlar devamlı. Size katılıyorum sonuç olarak.