Marmadal staRmama benzer şartlardayım, ailem 1100 km uzakta, senede bi kere 1 hafta görüyorum🙂 bu konuda herkesin fikri farklı olabilir, tek bir doğru yok.
Marmadal staRmama bizim de yok🙂 Allah’a şükür maddi durumumuz iyi, çevre illere gidiyoruz haftasonları, yarım saat yol gidip kreşe götürüyorum sabahları. Bi şekilde geçiyor zaman. Takdir sizin, hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🌸
Aslaninannesi_ staRmama bence biraz daha bekleyin çocuğunuz daha bebek kendini ifade edebilsin tuvalet eğitimi yemeği herşeyi kolay değil kendini kurtardıktan sonra ikinciyi düşünün bence
GezenTavuk_2 staRmama yok Ben seni anlıyorum sana ithafen demedim sadece hani şunu demek istedim her şeyin maddi durum değil yani çocuk doğurunca zaten Rabbim onun rızkını veriyor bir arkadaş maddilikten bahsetmiş ya ben onu ithafen dedim