staRmama Selam kızlar bebeğim 6.5 aylık oldu ikinciyi düşünüyorum sizce en uygun zaman ne zaman olur? Yaşayanlar varsa yorumları bekliyorum. (Araları yakın olsun beraber büyüsünler istiyorum) zaten iki çocuk düşünüyoruz 🥰
GirlandBoy_Mom staRmama benim kızım 11 aylık ve bugün tam 2 aylık oldum 🙈 bende peşpeşe istedim aynı senin gibi düşünüyorum canım
Alpmom__ staRmama doğum şekliniz nedir ? Doktorlar bile belirli bir zamana kadar beklemeyi uygun görüyorlar . Kendi sağlığınızı ihmal etmeyin . Bebeğiniz daha çok küçükmüş 🥹
Ela3466 staRmama bence ona biraz sevginizi verin erken henüz eğer bir daha olursa 1. Mahrum kalabilir tabi yine sizin kararınız…
staRmama Merve_kucuk 24 e gireceğim kuzum aslında atanmadan ikinciyi de yapmak istiyorum birde büyüyünce cesaret edemem tam düzene girmişken diye düşünüyorum
bravo61 staRmama bildiğim kadarıyla hamileyken belli bir süre sonra süt azalabiliyor ondan sordum canım :) eğer bakabilcek gücün varsa yap derim. Ben ve ablam Peş peşe doğmuşuz aramızda 1 yaş bile yok ikiz gibi büyüdük :)
staRmama bravo61 işte bende öyle istiyorum balım zaten hep ikiz olsun diye dua etmiştim ama nasip olmadı. Çok düşündüm yapabilir miyim diye süt konusunu da çok araştırdım ona gore karar verdim ama yaşayanlar varsa onların da yorumunu merak ettim artıları eksileri nelerdir diye 🥰
bravo61 staRmama yani benim düşüncemle ikinci çocuk düşünüyorsan zaten şu an tam sırası şu an bi bebeğin var ilerde büyüdükçe yeni kardeş kıskançlık vs daha zor olabilir :)
staRmama GirlandBoy_Mom peki zorluğu var mı balım? Emziryor musun hala ve doğum şeklin neydi ben sezaryen oldum da
GirlandBoy_Mom Rbdrmx tercih meselesi canım bakabilecek durum sabır vs varsa neden olmasın tabi bu benim düşüncem🙈
GirlandBoy_Mom staRmama 2 aylık hamileyim canım belirtmeyi unuttum☺emzirmiyorum 1 ay önce kestim sütümün tadı değişmişti sanırsam kızım emmedi mama içiyor geceleri ve normal doğum yaptım canım
GezenTavuk_2 GirlandBoy_Mom durum ve sabır meselesi kesinlikle değil bu çocuk olunca Allah zaten rızkını veriyor onun insan kendi vücuduna da acımalı bence biraz dinlenmeli bir rahim zaten 2 senede anca topluyor diyor doktorlar zar zor toplanmış rahime baskı yaparak iyileşen yarayı tekrar başa sardırmak oluyir.
staRmama bravo61 aynen benim açımdan da zor ki çocuğum 2 yaşına falan gelince hiç cesaret edemeyeceğim eminim buna. Geceleri hiç uyumayan bir bebek düzene girince deli miyim tekrar aynı yollardan geçeyim diye düşüneceğim hep erteleyeceğim bu sefer yaş farkı çok olacak :(
bravo61 staRmama aynen canım bende şu an hamileyim bakıcam çocuk olduktan sonra duruma göre :) hesap kitap sonucu belki yaparım ikiyi