Nazz7 ilk doğumum Beykoz’da devlet hastanesinde oldu. Benim şansım burada ki devlet hastanesinin yoğun olmaması doğumda bir tek ben vardım o gün hastanede. Normal doğum yaptım ve aşırı memnun kaldım, odam tek kişilikti içerisinde pilates topu ve yine egzersiz yapabileceğim şeyler vardı. Tüm sancı süreci boyunca eşim yanımdaydı 8 saatlik süre boyunca, bebeğimin doğacağını anladıkları an eşimi dışarı aldılar ve eşim koridordan yürüyüp gidene kadar doğum gerçekleşti :) şu anda 2.hamileliğim ve yeniden devlette doğum yapacağım. Eğer ki yaşadığınız yerlerde sakin olan devlet hastaneleri varsa maddiyat olarak imkanı olmayanlar devlete şans verebilirler. İnanın en lüks yere dahi gitseniz o sancıyı yine de çekeceksiniz. Hiçbir şey, hiç kimse o an da zaten size yardım edemez Allah’tan başka… Kii normal doğumda önemli olan doktor değil karşınıza gelen ebe oluyor, çok şükür ebem çok iyiydi 😍 dediğim gibi belki de benim şansım buradaki hastanenin çok az yoğunluğunun olmasıydı :)