Nazz7 ilk doğumum özelde oldu. Açık ve net prenses gibiydi. Eşim doğuma girdi, hatta kordonu o kesti, yanımda da hep 2 kişi kaldı. İkinci çocuğu planlarken eşime yine aynı doktoru ve yine özeli istediğim söyledim, fiyatlar konusunda bilgilendirdim. Ocaktan sonra ne olur bilmem ama muayene ücretini 4’e böldük her ay aileden biri ödüyor sırasıyla eşim, annem, kayınvalidem, görümcem. Doğum içinde eşim kredi kartım senindir dedi en kötü arabayı satarım ne olmuş dedi. Devlette her şey kısıtlayıcı geliyor bana. Doğumda yalnızsın, oda da yalnızsın, söz hakkı pek vermiyorlar, herkes bir gergin ve agresif, bazı zamanlar seni kendi haline bırakıyorlar. Bu yüzden ben özel tercih ediyorum.