Ben Bursadayım burda şehir hastanesinde hayvan muamelesi yapıyorlar o yüzden gitmeye cesaret edemedim ve sıkışık olduğumuz halde özelde doğum yapmayı seçtim hayatımda kaç kere doğurcam ki sonuçta. Keşke devlet hastanelerinde böyle kötü muamele görmesekte gidebilsek..