Gzde4507 sanırım hastaneye ve o anda ki hasta yoğunluğuna göre degisiyormus. Eğer çok bağıran bi hanımefendi doğum yapıyorsa, ya da çok fazla hasta var mahremiyet sağlanamıyor ise eşi almıyorlarmis bizim burda doğum servisine. Kadın refakatçi alınıyormuş ben pandemi de doğum yaptım o yüzden almamislardi