Bulunduğunuz yerdeki şartlara bağlı. İstanbul için kpnuşuyorum randevu bulmak zor, sizi takip eden doktor doğumu gerçekleştiremeyebiliyor, yani doğum anında nöbetçi kimse o yaptırıyor beni en geren kısım bu, tüm hikayenizi bilen doktor doğumunuzda yok, benim ilk gebeliğimde bu ihtimal olsa belki bebeğimi kaybedebilirdim mesela, o yüzden ben imkan varsa özel diyorum, bir de doğum sırasında tek kişilik odada sancı çekmek daha rahat hissettiriyor, eş yanında olabiliyor doğum anında gibi gibi artıları var. O yüzden ben biraz şrtları zorlayarak da olsa özel diyorum