Öncelikle tüm doğum yapacak canlara şimdiden çok rahat, hayırlı bir doğum diliyorum 🌸 canlar mağarada ki kadın nasıl doğum yaptıysa bizim de doğumumuz o şekilde olacaktır. Tek fark onlar doğal yaşam şartlarının zorlukları karşısında vücutlarını doğuma farkında olmadan hazırlamışlar. Bizimde, normal doğum istiyorsak ve herhangi bir engel yoksa şayet kendi vücudumuzu normal doğuma hazırlamamiz gerek. Biz gücü elimize aldığımız taktirde inanın nerede doğum yaptığımızin pekte bir önemi kalmıyor. Bu dünyanın belki de en zor işini yapacağız, anne olacağız. Bu yüzden dirayetli olup bir iki gün hastanede dişimizi sıkıp Kendi düzenimizde istediğimizde şekilde yavrumuzu büyütüp kendimizi toparlayacagiz ♥️