acelyaprak Lolli benimde bat 16 aralık, korkuyla heyecan karışık umarım bebişlerimiz tutunmuştur yerini almıştır 🙏 adet günü test yapma taraftarıyım diğer türlü hayal kırıklığı oluyor, herşey gönlümüzce olsun be hakediyoruz 🤍🥰
Lolli _34Merve inşallah sağlıklı hayırlı bir evladın olur canım benim. Bence kardeşi meleğine çok iyi gelecek. Sevgisini hissedecektir. Bir süre belki ilgi kayar ama sonrasında birlikte götürürsün inşallah. Takvim yöntemini kullan öncesinde yumurtalama günü ve sonrasında deneyin. Adetlerin düzenliyse tutar inşallah
_34Merve Lolli düzenli adetim iki gün ya da bı gün geri atıyo bakalm inşallah olursa da oğluma şifa olup güzel günlerini görmeyi nasip eder Rabbim Allah razı olsun 🤲
Ayseee34 _34Merve hiçbir belirti yok sadece sırtım ağrıyor onu da çalışırken incittim galiba 😂😂 belki pazar kan veririm daha çok var ama. Bakalım merak ediyorum napim 😂
Z-M02 Ayseee34 benimde bat 16 Aralık ovulasyon gününü değerlendirdik ovulasyon günüm 2 Aralık tı Bende de karın ağrısı kasık ağrısı rahim ağrısı var Adet olacakmışım gibi ağrıyor karnım ve bir kaç gündür başım dönüyor halsizim Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah ☺️🤲🏻
yusracim Benimde bat 17 ovulasyon günlerini değerlendirdim çatlamadan 1 gün önce ilişki oldu 3 gündür de kaşık ağrısı ve bel ağrısı yaşıyorum normalde adetime 1 gün önce olurdu ama şimdi çok erken oldu hafif de göğüs hassasiyeti var. İnşallah hayırlı haberler alırız
Elif-ada- Bat 17 göğüs ve göğüs ucu çok ağrıyor normaldede gogsum agrirdi ama uçlarında ağrı olmazdı belirtimi yoksa normalmi anlayamadım hayırlısı diyelim
Ayseee34 Benim belim dışımda ağrım yok millet göğsümde var diyince bi yokladım psikolojik olarak orda da ağrı hisseder oldum 😂😂 adete kadar huniyi takmasak bari 😂
Atyonlugra melimo erken gebelikler regle genelde 6 gun kala sonuc veriyor ama hassasiyetine markasina gore degisiyr tabi simdi yaparsaniz tek cizgi cikarsa uzulursnz biraz beklyn isterseniz vardir umarim varsa erkenden yapip yanlis degere üzülmeyin diye soyluyorm
Dkyckbraaa-1 Erken gebelik testi yaptım negatif ama 3 gündür ilk pembeyle başlayıp kahverengi lekelerim oluyor sağ kasığımda aşırı bir ağrı var keyfim yok halsizlik var gülmeyi unuttum gibi bir şey en son 20 Kasım da regl oldum ovulasyon günlerini değerlendirdim bat da 16. Kanama sebebi nedir acaba 🥹