Qwert2211 brcnbrcn3 bende ekimde Hsg çekildim kasımda regl oldum tutmadı. Bu ay 2. Ay olacak Hsg üzerinden . Umarım bu sefer olacak 🥰 2 yıl önce boş gebelik geçirmiştim ben hala olmadı
yusracim _34Merve merhaba benimde bat 17 ovulasyon günlerini değerlendirdim yumurtlama ayın 3üydü 2sini de değerlendirdim ama iki gündür kasık ağrım ve hafif bel ağrısı var regl olacakmışım gibi ağrı üşüttüm mü acaba ya da başka birşey mi anlamayamafım
_34Merve yusracim valla ben ovulasyon gününe ayak uyduramadm oncesindeki 3 günü değerlendirdik ama akıntının fazla olduğu dönemdi o yüzden nasip herşey 🤍
Dkyckbraaa-1 Benim de bat 16 dün gece biraz kanama gibi bir şey oldu pembe kahverengi arası ve aşırı kasık ve bel ağrım var adet olacak gibi.. ağlamak istiyorum sürekli neden böyle oldu sizce 🥹
Lolli Bat 17 benim de🙋🏻♀️Takvime göre öncesi sonrası değerlendirdik bakalım artık ne olacak. Burdan haberleşelim kızlar tarihler neredeyse aynı. Ne zaman gebelik testi yapalım 😂
acelyaprak Lolli benimde bat 16 aralık, korkuyla heyecan karışık umarım bebişlerimiz tutunmuştur yerini almıştır 🙏 adet günü test yapma taraftarıyım diğer türlü hayal kırıklığı oluyor, herşey gönlümüzce olsun be hakediyoruz 🤍🥰
Lolli Qwert2211 ben kesin bekleyemem yaparım test. Ama gebelik varsa da betahcg 3 bin küsürlerde öğrenmeyi isterdim. Diğer türlü çok yıpratıcı oluyor
Gmzexx Qwert2211 benim sat 28 Kasım bat de 24 Aralık doğru yumurtlamayı ayarlayamıyorum aslında çokta anlamıyorum 😂 bu yüzden 1 yıldır daha hamile kalamadım inşallah bu ay tutar bu ayda tutmaz ise ovulasyon testini deneyeceğim 😂
Lolli Gmzexx ben ovülasyon testiyle uğraşamadım ya. Takvim yöntemini kullanıyorum. Bir de akıntı olunca deniyorum
Lolli Gmzexx bu arada ben de geçen nisandan beri deniyorum. İki kimyasal bir dış gebelik sonrası 4 ay bekleme. İlk kez bu ay denedik
Briahll Gmzexx benim de sat 28 kasım bat 24 Aralık 😂 2 kürtaj ın üstüne 3 yıl sonunda tekrar denemeye başladık. Hepimiz için güzel sonuçlar olsun 🥰
Gmzexx Lolli aşkım 1 yıldır deniyorum ben çok şükür 8 yaşında bir oğlum var 8 yıl ara verdim olmamasını ona yoruyorum ben
Lolli Gmzexx aminn inşallah hayırlı evlatlarımız olsun. Benim de var bir oğluşum ona kardeş istiyoruz 🥰
_34Merve Lolli nasip ya bı yanım istiyo bı yanım buruk engelli oğlum var ona umut olur belki şifa olur diye düşünüyorum diğer türlü de vicdan azabı duyar mıyım düşüncesi 😔
Gmzexx Lolli benim gibi bizde öyleyiz de bakalım ne zaman olacak artık rüyamda hamile kaldığımı görüyorum 😂😂
Lolli _34Merve inşallah sağlıklı hayırlı bir evladın olur canım benim. Bence kardeşi meleğine çok iyi gelecek. Sevgisini hissedecektir. Bir süre belki ilgi kayar ama sonrasında birlikte götürürsün inşallah. Takvim yöntemini kullan öncesinde yumurtalama günü ve sonrasında deneyin. Adetlerin düzenliyse tutar inşallah