Atyonlugra melimo erken gebelikler regle genelde 6 gun kala sonuc veriyor ama hassasiyetine markasina gore degisiyr tabi simdi yaparsaniz tek cizgi cikarsa uzulursnz biraz beklyn isterseniz vardir umarim varsa erkenden yapip yanlis degere üzülmeyin diye soyluyorm
vilanelle Atyonlugra bende innovita yumurtlama testleri içinden çıkan gebelik testi var yarın yani adetin 6 gün öncesi yapsam çıkar mı acaba
melimo Atyonlugra çok haklısınız ama dayanamıyorum bu yüzeen fazla fazla test alıyorum bir yandan da hayal kırıklıgına duserim dıyorum ama işte heyecanlı cok sabırsızlanıyorum
_34Merve brcnbrcn3 hsg filminden sonra daha kolay oluyormuş hamilelik hadi inşallah güzel haberler verirsin 🥰
brcnbrcn3 _34Merve inşallah hepimiz ya 🙏🏼 bazı belirtilerim var ama şu son 8 ayda yaşamadığım belirti kalmadığı için ciddiye alamıyorum artık 😁
Atyonlugra vilanelle evet olur ama cizgi cok net cikmaya bilir simdi yapacaksaniz eger yarin ilk idrarla yapin daha net sonuc alirsiniz insaallah 😊
Ayseee34 Tarihlerimiz yaklaşıyor inşallah bu başlık altında hepimiz güzel haberler veririz birbirimize 🙏🥰
Atyonlugra melimo evet cok haklisiniz bende sizin gibiyim 4 senedir bekliyrm ama surekli olumsuz olunca üzülüyor insan o yzdn
Briahll Gmzexx benim de sat 28 kasım bat 24 Aralık 😂 2 kürtaj ın üstüne 3 yıl sonunda tekrar denemeye başladık. Hepimiz için güzel sonuçlar olsun 🥰
Gmzexx Briahll inşallah kuzum rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize ben de bu ay çok umutluyum bakalım artık gördüğüm rüyanında etkisiyle olacak gibi hiss ediyorum eşimin de doğum günü benim bat den bir gün sonra inşallah güzel bir süpriz yaparım
yusracim Kızlar benim de çatlamadna sonra başlayan kaşık ağrım rahim ağrım hafif bel ağrısı ve hala devam ediyor dayanamadım erken gebelik testi yaptım artimed marka negatif çıktı daha 10 gün var ya keşke bekleseydim acaba pozitife döner mi
Seraymesut Atyonlugra stres o kadar çok etkiliyor ki 7 yıl bekledik sonra bı oğluma hamile kaldım doğumda öldü sonra 5 ay korunduk sonra bıraktık unudumuz yoktu hemen olacağına stres yapmadık düşünmedik şuan 13 aylık bı oğlumuz var sizi çok iyi anlıyorum
Lolli brcnbrcn3 ben de öyle valla. Geçen ay öyle bir midem bulandı ki. Zaten korunuyorduk ama öyle bir bulanıyor ki gittim kan verdim negatif oyüzden bu tür belirtileri dikkate almıyorum ben n
brcnbrcn3 Lolli evet ben de öyle yaşanabilecek her şeyi yaşadım cidden geçen ay hatta regle birkaç gün kala ovülasyon testi yaptım koyu çıktı ona da gebelik belirtisi diyorlar ama sonra regl olmuştum 🤦🏻♀️
Briahll Gmzexx Aminn inşallah canım🥰 ben de sürekli rüyamda kendimi hamile yada çocuğum olmuş görüyorum. Annem habire seni hamile gördüm rüyamda diye arıyor beni😂 düşüncelerimiz rüyalarımızı çok etkiliyor. İnşallah bir sabah rüyalarımızın gerçeğine kavuştuğumuz güne uyanırız 🥰