Oflaz-kayra61 aynen bende 15+4 üm 8 aylk gibi başta ikizi düştü 7.haftada acaba ondn mı diyrdm. Kemklerme baakı yaoıyr açken bike tok gibiyim yerm yokmuş gibi sıkışıyorum. Eşofmanlarn beline kesi attım biraz daha büyüsn ondn sonra hamke kıyafeti alaym dedm ama göreb 8 aylık sanıyor aman allahım 😀😕 bi ben değilmişim demekki. 9 aylkken naparm bilmyrm şimdden böyleyse. Benmde göbeğim brndn önce arkadan bakan hamle demez önde ve aşağı doğru 😀