Oflaz-kayra61 SafaMerve canım bugün kontolüm vardı 14+3 deyiz doktorumuz kız dedi ve çok hareketli tranbolin var sanki içerde zıplıyor geriliyor 🤣🤣
SafaMerve Oflaz-kayra61 ay maşallah demekli hareketli bebek olcak annesi. Allah sağsalim zamnnda kucağınıza almayı nasibetsn 💐🌸
Hulya00 Merveykaya maşallahh ☺️ Bende öyleyimm ama bulantım yok çok şükür çokta olmadı uyuyunca göstermiyormu 😧
Merveykaya Hulya00 uyuduğunda hareket etmediği için göstermiyor canım☺️İnşallah sağ salim öğreniriz 🙏
Hulya00 MeltemAsel yok canım aynı değil ben bu programa göre 14+6 yım tabi geçen gittiğimde doktora 2 gün gerideydi oluyomuş heralde böyle şeyler de ☺️ Çok bulantı yaşamadım 4 kere falan birden kustuğum olmuştur midem yandı bi ara baş ağrısı çok çektim şu an azaldı 😁☺️ Bebek uyuyunca görünmüyor mu anlamadım 😧
MeltemAsel Hulya00 aynı bende öyle 4 kere falan kustum sen benden bi iki gün öndesin sanırım sat ne senin. Uyuyunca prk hareket etmediği için bacak arası gözükmüyorsa o esnada göremiyo doktor tabi. Bide benimkinin kordonu bacak arasındaydı tam göremedik. İlk gebeliğimde kzıımda 13+5 de öğrenmiştim.
Hulya00 AyEr ne demek canım doktora söylemiş miydin herhangi bir ilaç yazdımı netten de bak belki doğal yollar vardır iyi gelen ❤️
Zeyneptuna Mimnak canim progestan kullanmaya hala devam ediyomusun bende 12ci haftaya kdr kullandim doktorm bidaha icmene gerek yk dedi
Mimnak Zeyneptuna malesef kanama devam ettiği için alıyorum :/ bazen nokta nokta az gelyr ama kırmızı oldugundan sıkıntı olabilirmiş :(
Hulya00 MeltemAsel yaaa haydi ya napıcam şimdi ben 2 hafta sonra gitcemm 3lü taramada yapılacak hem tok mu gideyimm ne yapayım 😕
Selindikci35 Hulya00 Allah a sukur gecti o zor gunler..Zayif oldugum icin baya belirgin gobegim😄 keyfini cikariorum simdi cok sukur
Hulya00 Selindikci35 haha ☺️ Aynen bende zayıf olaraktan ama az çıktı yani bakanlar evet göbeğin biraz çıkmış diyolar 😍☺️ Bi yandan büyüsün göbeğim diyorum bi yandan böyle iyi diyorum 😁
Hulya00 Merveykaya yaaaa 😕 ben bilmiyordum bunu ne yapmam gerek 2 hafta sonra 3 lü taramam var o zaman belli olurmu tok gidiyim çikolata falan
AyEr Hulya00 cok sukur ıyıyım gecede hastaneye gıttım bebek cok ıyı allaha sukur fakat enfeksıyon tek dozlu ılac kullanıvam eger devam ederse tekrar gıdıcem
MeltemAsel Hulya00 bende 2 hafta snra gidicem ayın 8 ine kaldı askımız artık 😂😂 ac tok bilemiyorum cnm benm hic fikrim yok int bakabilirsin banu ciftinn sayfasına falan baya detaylı bilgi veriyor her konu hakkında.
Ngovercin Hulya00 bende de bulantı 3-4 defa oldu olmadı sabahları sadece o da , sadece bel ağrım bacağımda çekilme gibi oluyor cinsiyeti çok merak ediyorumm 🥰 13 haftalık olduk gittiğim doktor bakmadı bile cinsiyet için başka yere gideceğim😍
Hulya00 Ngovercin yaa aynen benimde 5 durduğum yerde uyuşuyorum hemen 😝 genelde belli olmaz diyolar net olmazmış yani bende gittim o haftada malesef belli olmaz dediler zaten net olmıcak bekleyim dedim 2 hafta sonra inşallah bende gittiğimde ögrencem 😍☺️🙏
Hulya00 Merveykaya öyle yapayımm bakayım 😍 geçenki gitmem de tok gittim tatlı yemiştim bide ultrason fotosunda ayakları yukardaydı takla atar gibi 😁