Hulya00 Edaasik yaaa maşallahhh hadiii inşallah netleşirr benimde belli olurr ne zaman gidip sorsam belli değil daha diyolar bakalım 17 haftamda artık ☺️🙏
Hulya00 Meryemerekli ben göremedim şu son zamanlarda bizimki biraz annesi gibi uykucu ama şimdi hareketlimi hiç blmiyorum bidahaki gittiğimde inşallah ☺️
ebrarmom08 Hulya00 16 haftalik olduk bizde 🐣 gobis dsen once sank daha buyuk gbiydi smdi kuculdu gbime geldi
Hulya00 Oflaz-kayra61 şu an benimde iştahım açılmadı diyebilirimm çok yemiyorum öyle ama günlük hayatında yediğim gibi yiyorum ☺️
Hulya00 Burcak61 aynenn yaa iyi oluyorr sırada uyku var oda giderse inşallah ögle yemeginden sonra uyku çöküyor Allahtan masa başı işim ☺️
AyEr Hulya00 gunaydın canım benım göbüş cıktı artık hamıs pantolonu gıyıyorum cok şukur cınsıyetımız netlestı ❤️❤️
Hulya00 AyEr günaydınn kuzummm gecen yazım dedim naptı bizimki diye kaç gündür girmemişsin o yüzden girince yazarım dedim sen yazdın ☺️🙏 vallaaaa cinsiyetimizzzzzzz nedirrr 🤰🏻😁🙏☺️😍
Hulya00 AyEr ben daha almadım pantolon likralı kotum var şu an idare ediyor çok çıkmadı ilerleyen zamanda alırım bende inşallah kuzum ☺️😘
Hulya00 AyEr aaayyy kızzzzz 🙏😁 kız diyorduk oğlan çıktı bana gelin gelmek istemedii demekki ☺️ Nolduu ki canım başın mı agrıyor neyin var 😔😕
Mimnak 14+5 son gittigimizde cinsiyeti göstermiyordu yorum yapamadı doktor inş. Bidahaki gitmemizde sağlıklı olsunda yeterki 🤗 8. Haftamdan beri progestan kullanıyorum düşük tehlikem var ondan mı bilmiyorum ama karnım çok şiş hep 6 aylıkmışım gibi dolanıyorum sbh bi nebze insede akşam koca bir göbek hemde bulantılar sayesinde 4 kilo vermiştim bn bişey anlamadm inş. Bu hızla şişmeye devam etmem 😑
Hulya00 Mimnak yaa bende progestan kullandım kese kenarında kanamam vardı çok şüküt atlattık ☺️🙏 o zamanlar bende 1 kilo vermiştim şu an aldım mı almadım mı bilmiyorum tartılmadım hiç ☺️ Sağlıklı olsunlarda yeterki 🙏
Zeyneptuna Mimnak canim progestan kullanmaya hala devam ediyomusun bende 12ci haftaya kdr kullandim doktorm bidaha icmene gerek yk dedi
Hulya00 d190516 bendede olmuştu yanma 2 hafta falan srdü sonra geçtiii herşeyi dönüm dönüm atlatıyoruz demekki ☺️🙏
d190516 Hulya00 ben atlatabiliceğimi sanmıyorum çünkü normalde de reflü var sade sodayla geçiştirmeye çalışıyorum 🙈
Tubamsl Hulya00 Aman maşallah çok şanslısın benim 24 saat midem bulanıyordu şükür ki 10. haftada hafifledi 14+1 olduk artık zaman geçtikçe kendimi daha iyi hissediyorum.
Ngovercin Hulya00 bende de bulantı 3-4 defa oldu olmadı sabahları sadece o da , sadece bel ağrım bacağımda çekilme gibi oluyor cinsiyeti çok merak ediyorumm 🥰 13 haftalık olduk gittiğim doktor bakmadı bile cinsiyet için başka yere gideceğim😍