Hulya00 Kızlaarr yavaştan göbeğiniz çıkmaya başladımı ve rahatladınız mı benim çok hafif göbeğim çıktı rahatladımda artık bulantı Baş ağrısı kalmadı ☺️
mockingbird Hulya00 14+2 olduk bizde. Benimde hafiften çıktı göbeğim. Hatta ilk hamile pantolonumu aldım 😊 hatta bazen yemeği çok kaçırınca 6 aylık bile görünüyor🤣🤣 Sabah bulantılarım hala kesilmedi. Tam gaz devam
Minikkus65 Hulya00 kesilir mi hic ? Hayatta gecikmez her sabah aynı saatte başlıyo bulanmaya 😞 12+3 haftaligiz bugün. 🐛💕 cinsiyet öğrendiniz mi 🤗🤗🙏
Edaasik Hulya00 benimde cıkdı belli artık 12 haftalığız dün cikolata yiyip gitdim doktora acayip hareketlenmişdi ☺️ Kıza benziyor dedi 😂
Hulya00 mockingbird aayy aynen benimde çok yeyince çok şişiyorr büyümüş diyolar sonra bi bakıyolar fıssss 😁☺️
Hulya00 Minikkus65 yaa yavaş yavaş kesilir belli bi günden sonra sakız çiğneyin ben biraz öyle atlattım gerçi çok bulanmadı ama ☺️ Yok daha malesef ögrenemedik inşallah 17 haftam vee bende artık diğer anneler gibi post açmak istiyorumm 🙏😁
Hulya00 Meryemerekli aynen benimde çok yiyemiyorum ama çok yeyince hem şişiyorum kabızlıkta var sağolsun ☺️
Hulya00 Edaasik yaaa maşallahhh hadiii inşallah netleşirr benimde belli olurr ne zaman gidip sorsam belli değil daha diyolar bakalım 17 haftamda artık ☺️🙏
SafaMerve Edaasik çikolatayı ne kadar zaman önce yiyorsunuz ben de yiyirm acaba geç mi yiyorum etki etmiyor uyuyr oluur hep cinsyeti öğtenemedk artk 20.haftaya kaldı
Hulya00 Meryemerekli ben göremedim şu son zamanlarda bizimki biraz annesi gibi uykucu ama şimdi hareketlimi hiç blmiyorum bidahaki gittiğimde inşallah ☺️
Oflaz-kayra61 14+3 benim karnım çok çıktı kızlar ikinci gebeliğim ilkinde hiç karnım yoktu doğuma kadar diyebilirim ama bunda karnım çok çıktı birde kızımda karnım yayvandı normal doruyordu şimdi karnım sanki benden önce giriyor heryere sivri gidiyor yarın saat 2 de doktor kontrolüm var hiç yemek yiyemiyorum sizlerde aynımısınız
aylaacetin Oflaz-kayra61 bende 14+2 pek bişe yiyemiyorum sizinde kasıklarda baskı bide belinizde ağrı oluyor mu yaa 🥺
Hulya00 Oflaz-kayra61 şu an benimde iştahım açılmadı diyebilirimm çok yemiyorum öyle ama günlük hayatında yediğim gibi yiyorum ☺️
SafaMerve Oflaz-kayra61 aynen bende 15+4 üm 8 aylk gibi başta ikizi düştü 7.haftada acaba ondn mı diyrdm. Kemklerme baakı yaoıyr açken bike tok gibiyim yerm yokmuş gibi sıkışıyorum. Eşofmanlarn beline kesi attım biraz daha büyüsn ondn sonra hamke kıyafeti alaym dedm ama göreb 8 aylık sanıyor aman allahım 😀😕 bi ben değilmişim demekki. 9 aylkken naparm bilmyrm şimdden böyleyse. Benmde göbeğim brndn önce arkadan bakan hamle demez önde ve aşağı doğru 😀
Caqlasu Hulya00 Göbeğim az birşey çıktı. Hatta pantolonlarım çok sıkmaya başlamıştı hamilelik pantolonu aldım çok rahat ediyorum. Bulantılarım da çok şükür azalmaya başladı 😊
Burcak61 Hulya00 benim de göbişim çıktı 😊 bende zaten mide bulantısı falan olmamıştı ama üzerimdeki ağırlık kalkmış gibi 😊
Hulya00 Burcak61 aynenn yaa iyi oluyorr sırada uyku var oda giderse inşallah ögle yemeginden sonra uyku çöküyor Allahtan masa başı işim ☺️
d190516 Bizde 13+5 iz göbiş çıkmadı henüz 🙈ama çıksın istiyorum ☺️Bulantım hiç bi zaman olmadı ama bende de yanma çok oluyo işte ondan çok muzdaribim 🙄
Hulya00 d190516 bendede olmuştu yanma 2 hafta falan srdü sonra geçtiii herşeyi dönüm dönüm atlatıyoruz demekki ☺️🙏
Oflaz-kayra61 aylaacetin oluyor canım rahim büyümekte olduğu için baskı sağlıyor ondan kaynıklı oluşuyor mesela bende özellikle lovabaya gitmem gerektiğinde kasıklarımda çok şiddetli oluyor ama bu süreç en fazla 2 haftaya geçer
Tubamsl 14+1 olduk 🐣 Benim bulantılarım 10. haftada yavaşlamaya başladı geceleri bulanıyor bazen sabah daha bir şey yemeden çıkarıyorum 🥺 Ama şükür gün geçtikte daha iyiyim göbeğim de artık belirginleşti 🤰
Morcivert061 Hulya00 benin 11 haftada cikmaya basladi herkes kilo zannettti ama hic kilo almamistim🤣 smdi 15 haftalik olduk kocaman bi gobegim var🤣🤣🤣🤣