meryemesra Benim için bunlardan ziyade doktor biraz kafamı karıştırıyor mesela gittiğimizde alttan muayene etti ilk defa alttan muayene oldum hem parmakla hem smear testinin aletiyle hemde ultrason cihazının başlığıyla 3 ayrı şeyle direk girdi artık acımı unuttum yemin ediyorum başlamayan doğumu başlatcaz diye korktum , yatışta bana ciğer geliştiriciyi tek doz vurdurmuş araştırıyorum herkes iki dozdan aşağı vurulmamış bende niye böyle yaptık, 34. Haftada sancı ilacını kesti bana kesmek için erken geldi, hala doğum şeklimi de belirlemedik tahmini bir tarihte söylemedi ne bileyim konuşurken evet bilgili iyi gibi duruyor ama bunları düşününce bir yanlışlık mı var acaba diyorum