-sum- 32 olacağım herkesin beklentisi farklı o yüzden kime nasıl güveneceğiz bende hiç bilemiyorum gidip görüşüp kafama yatana artık şansımıza ne çıkarsa diyeceğim sanırım, bebeği çok aşağıda hissediyorum kurtköyde neslihan şekere gidiyordun oda maalesef doğuma girmiyor korkuyorum o yüzden doktor arıyorum yana yana