ilk doğumumu hale hanımda yaptım ilk zamanlar iyiydi fakat doğum zamanı 40 hafta olduğunda sen normal doğuramazsın ya sezaryan yada başka hastaneye git dedi riske alamam dedi son dk olduğu için hastane değiştiremedik korktuk sezaryan olmak zorunda kaldım. sezaryanından da memnun kaldım aynı gün ayağa kalktım ağrım sızım olmadı ama o davranışı hoşuma gitmedi.
şuan 2.ye hamileyim esra hanıma gidiyorum çok ilgili , hale hanımda görmediğim ilgiyi gördüm kendisinde. ultrasonda detaylıca bakıyor kafanıza takılan her soruyu cevaplıyor