Mzzz benim memleketimde görüştüğüm, 2 yetişkin psikolog, birisi çocuk psikoloğu arkadaşım, yani aynı fikirde olmayışınızı anlıyorum fakat bu kadar ısrarla iki yaşı kabul etmiyor oluşunuzu anlamıyorum, hanımefendi kimse size 2 yaş arayla çocuk yapmak zorunda olduğunuzu söylemedi, siz 4 yaş arayla yapın. Ne benim dinlediğim kişiler 2 yaş dedi diye ne de sizin dinlediğiniz kişiler 4 yaş dedi diye en uygun zaman şu diyemeyiz, bebekler ve anneler için doğru zaman herkeste farklı işliyor. Bir kadın bebeği üç aylıkken tekrar bebek sahibi olmak isteyebilir bu onu haksız ya da yanlış yapmaz, 2 bebeği olan biri de birine eksik birine fazla diyemeyiz, dediğim gibi doğru zaman herkeste farklı işliyor. Sizin için doğru zaman bir başkası için yanlış zaman olabilir.