aliininanasi Bence düşünebilirsin, Çocukların bence aklı daha çok kesince yani 3 yaş gibi kardeş olunca daha bı kıskanç oluyorlar, peş peşe olunca ikiz gibi oluyor. Dengeyi sağlayabileceğini düşünüyorsan yapabilirsin. Eşin destek veriyorsa vesayre.. ☺️ hani büyüğüne haksızlık oda küçük fln diyenlere de pek katılmıyorum acikcaksi her yaşın zorlulugu var ikizi olan nasıl yapıyor o zamann. Sizin bebislerin arası çok olmaz ideal bence 🤗