babygst benim ilk hamileliğim de çok kötü geçti dogum hanede bile kustum kusarken suyum geldi normal d için iki gün sancı çektim düşünki 4 sene sonra tüp bebekten donduk son bir ayım gebelik kolestazı ile geçti hastanede 1 ay yattım hiç bir gebelik prenses gibi degil ki yine ayni şeyler yaşayacagım kim bilir? Ama ben yinede denemek istiyorum çünkü ilerye dönük planlarım var ve ilerde tekrar gebe kalırsam bu planımız en az 3-4 yıl ertelenebilir :))) rabbim sizede kolaylık versinnn herşey çok güzel olacakk lütfen olumlama yap kendine