gezentianne bende ilkini 28 yaşında kucağıma aldım. Şuan 20 aylık bende 30′a girdim geçen ay.
Araları 4 yaş olur 33te anne olursam ama cidden korkuyorum 30 sonrası testler riskli çıkıyor ya, geriyor beni. :) bende 2.5 yaşına gelince, yani önümüzdeki yaz denemeye başlamak istiyorum en azından araları 3 yaş olsun :)