@“BerivanLina”#p34838483Merhaba bende 38+3 oldum bugün doktor kontrolüm vardı nst bağlandım çok az sancı çıktı zaten bu gecede böyle çok az değişik şeyler hissettim ilk gebeliğim olduğu için nasıl bir ağrı bilemiyorum 😄 Doktorum çarı muaynesi yapmadı ama geldikten sonra sol bacağımda kasılma arada iğne batıp çıkması gibi hissediyorum kasığımda bide genitalime baskı hissediyorum sanırım oda döndüğü için off çok korkuyorum ve tedirginim cuma günü tekrar gideceğim