İlk çatı muayenesinde kasılmadım rahattım ağrılarım oldu evet 2 nci kontrolde tekrar baktı dr tetikliyorum doğum için demişti 39 +3 dü gecesi suyum geldi açıkçası neyle alakalı oldu muayene tetikledimi bilmiyorum hala ikinciye hamileyim son ana kadar çatı muayenesi yaptırmıycam bu sefer