Henüz okula giden bir çocuğum yok ama sizin yerinize kendimi koyuyorum çıldırırdım böyle saçmalık mı olur ne terbiyesiz bir öğretmenmiş yerinizde olsam görselleride ekler milli eğitime şikayet dilekçesinde bulunurdum keza diğer velilerin de size destek olacağını düşünüyorum her çocuk farklıdır kimisine birşeyi anlattığınızda çabucak kavrar kimisine biraz daha emek göstermek gerekir kaldı ki o bir öğretmen onun görevi okuyan okumayan diye ayırmak değil hepsine birşeyler öğretmek boşta görevini yapmak için bekleyen öyle güzel öğretmenler var ki keşke bu tipler meslekten men edilsede hakeden insanlar yapsa bu mesleği çocuklarda okula daha mutlu giderler eminim 🤦🏻♀️