Aeell yeğenim 1. Sınıfta sürekli öğretmen değişikliği ve sürekli rapor alındığından okuma bilmeden 2.sınıfa geçtiler. 2.sınıf öğretmenleri kimse okuma bilmiyor diye bu kadar zorlamadı bu kadar çok ödev verilmedi. Okuldan soğutmadı. Şimdi öğrendiler.
Öğretmenin kendi iç sorunu var anlaşılan çocuklara olan tutumu çok yanlış , siz kimseyle kötü olmadan direk cimere yazın. Okul müdürü ve öğretmenden başlayın. Gerçi şimdi adalet sosyal medya üzerinden yapılıyor, çocuğun okulda yaşadıkları neye maruz kalındığını yüzü görünmeden video çekip haber sayfalarına atsanız işleminiz daha hızlı sürer 🤔