Aslaninannesi_ Aeell bunlar daha çocuk yarış atı değil ya anlamıyorum bu tarz öğretmenleri hırsları uğruna çocukları ne hale getiriyorlar
mcansu Aeell gruba atılacaksa bile üslup çok önemli ki gruba atmak yerine özelden yazmak valla veliyi çağırıp birebir konuşmak çok daha etkili ve doğru olurdu Ne yazık ki öğretmenlik herkesin yapacağı meslek değil
Aeell mcansu bu kadın 3 5 velıyı benımsemıs sureklı onlarla iletişime gecıyor o velılerde ogretmenın yalakası sureklı hediyeler surwklı sevgı sozcuklerı hayırdır ya babasının hayrına mı ogretmenlık yapıyor Parasını alıyor ama hak etmiyor
Busrw Aeell öğretmenin bunu yapma hakkı yok mesajların ss alıp milli eğitime sikayette bulunun uyarı yer 3 uyarı sonrası eğitimden atılır
Mikoosu Aeell anlattığınız öğretmen ücretli öğretmen olabilir alanı da sınıfı öğretmeni değildir bu sebeple bu sorunları yaşıyor olabilirsiniz müdürle konuşun detayları öğrenin bölümünü filan bence sınıf değiştirin bende öğretmenim onaylamıyorum bu davranışlarını
meryinthemood Mikoosu hocam maalesef özel eğitimde çok fazla alan dışı öğretmen var öğretmenlik mezunu olanlarla bile çok sıkıntı yaşıyoruz. Keşke herkes olması gereken yerde kalsa.
meryinthemood Aeell öğretmeniniz okulun kadrolu öğretmeni mi yoksa alan dışı bir öğretmen mi? Pedagojik formasyonu sınıf öğretmenliğinden olan birinin böyle olması akıl alır gibi değil.
meryinthemood Aeell ben okulumda 5 yıllık kadrolu öğretmenim ama 9 yıldır ücretli olan öğretmenler var. Bence öğrencisi zorbalığa uğrayan velilerle toplanıp delillerle birlikte ilk olarak idareye başvurun. Ben gerçekte öğretmeni görmediğm için onu da yargılayamıyorum herkesin kendini savunma hakkı var çünkü. İdareye gidin direkt milli eğitime gidilmesi pek etik olmayabilir. Müdürün işe müdahale etmemesi halinde gerekli yerlere müracaat edeceğinizi söyleyebilirsiniz.
Mikoosu meryinthemood kesinlikle bu da sistemin acigi yöne öğretmene denk gelmek bile şükür sebebi iktisat okuyanlar kamu yönetimi okuyanlar mı dersiniz öğretmenlik yapıyor torpille
gezentianne Aeell Malesef devlette olunca kimi kime şşkayet edeceksinz hepsi yaslamış sırtını.Özelde olsa bunun yüzde 1′ini yapamaz. Cimer e falan yazn bence okumayı geçtm cocuklara kızmak bağırmak cok yanlş hangi devirdeyiz
Pinarkorkmazer gezentianne niye kız ben devlet öğretmendim hiç de böyle değildim 😂😂 devlete sırtımızı yasladık diye vicdanımız mı yok
lemux Çocuğu öğretmeni değişene veya siz başka okula kaydını alana kadar okula göndermeyin ya üzüldüm. Ben de öğretmenim. Çocukların yüzünü görünecek şekilde grupta paylaşmışsa Kişisel Verileri Koruma Kanununa aykırı davranmış, dava bile edebilirsiniz.