Aeell yaptığı mesleğine aykırı. Çocuklar için ilk dönem sonuna kadar okuma yazmayı öğrenmesi hedeflenir. Ola ki çocuk bu kadar başarılı olamadı. Birinci sınıfın son gününe kadar öğrenme öğretme değil mi zaten amaç. Ben hiç bir çocuğun okuma yazma öğrenmediğine şahit olmadım. WhatsApp olayı da korkunç kötü olmuş, Çocuklar illa ki aileler den bu durumu öğrenip duyup akran zorbalığı bile yapabilir. Şikayet edin eğer devam ederse. Şikayet direkt zaten müdür ve müdür yardımcısına yansıyor. Onlar da gerekeni yaparlar.