GezenTavuk_2 Tubi1 canım benim 1 sağlıklı gebelik 1 kalp atışı durduğu için kürtaj 1 de dusugum var bu yüzden
Tubi1 GezenTavuk_2 Benimde 2 düşük oldu biri daha 1ay önce oldu hala canım yanıyor onu öğrendiğim anda hissettiklerim içimde bir yerde yakıyor beni 😔 bakalm ne çıkacak sonucumuz
GezenTavuk_2 Tubi1 Tabi yanar kız benim önümde bir çocuk olmasına rağmen o kadar üzülüyorum ki kendime yipraniyirum
GezenTavuk_2 Tubi1 ben verdim benden kromozom analizi ve kan pıhtılaşmasına bakacaklar kromozom analizi 3 ayda kan pıhtılaşması 1,5 ayda çıkıyormuş
Tubi1 GezenTavuk_2 Bende verdim eşimden de kan alındı . 2 ay içinde çıkar sonuçlar dendi. Sen de eşinle gittin dimi
GezenTavuk_2 Tubi1 evet siz ne testi verdiniz ki 2 ay dedi kromozom analizi alındı mı sizden normal de kromozom analizi 3 ayda çıkar kan pıhtılaşması 1 5 ayda biz her ikisini de verdik
Tubi1 GezenTavuk_2 Kromozom ve trombofili verdim bende 1.5 ay da pıhtılaşma 2 ayda kromozom çıkar dediler
Eda42_ Tubi1 Ben de merak ettim arkadaşın normalde çıkması lazım di ama geçenlerde konuşmuştuk çıkmamıştı şimdi inşallah çıkmıştır artık
GezenTavuk_2 Tubi1 maalesef cimer’e şikayet ettim 184 de de ettim bu arad kizimin doğum günü ve aşı günü geçince o gün hastaneye gideceğim yani onunuzdeki salı günü
GezenTavuk_2 Eda42_ maalesef aşkım salo günü gidicem ilk once kişi aşı yaptiricam sonra babaannesine bırakıp gidicem artık
Eda42_ GezenTavuk_2 İnşallah artık o zamana çıkmış olsun bende kan pıhtılaşma sonucu çıkmıştı Çarşamba günü randevu aldım işte doktor hepsi çıkınca gel demişti ama ben durmadım pıhtılaşma var mı yok mu öğrenmiş olurum
Eda42_ GezenTavuk_2 Sen yine iyi durdun canım ben Şubat sonu gibi giderim herhalde diğer sonuç çıktı mı diye çok büyük ihmal var sende inşallah salı günü çıkmıştır artık