Eda42_ GezenTavuk_2 Sen yine iyi durdun canım ben Şubat sonu gibi giderim herhalde diğer sonuç çıktı mı diye çok büyük ihmal var sende inşallah salı günü çıkmıştır artık
GezenTavuk_2 Eda42_ yok aşkım gidemedim hava çok soğuktu eltimin oğlu da hasta idi bende kızı onun ile aynı ortama sokmak istemedim gideceğim inşallah ya 🥹
Eda42_ GezenTavuk_2 Ben dün gittim çıkmış sonuçlar doktor birşey yok dedi buraya da paylaştım yorum yapan olmadı inşallah senin ki de iyi çıkar
GezenTavuk_2 Eda42_ birşey yoksa niye oluyormuş ki acaba yine düşünürsen tedbir amaçlı kullanırsın doktor o daha iyi bilir tabi
Eda42_ GezenTavuk_2 Tabi ki doktor da öyle dedi kromozom bozukluğu çıksın yine detaylı bilgi veririz dedi bakalım ne çıkacak