Love- adatuna diğer bayana yazacaktım bayan demiş ya ben o testlere hiç güvenmiyorum diye ben de onun pembelerini kullanmıştım ondan mı bahsediyor diye yazmıştım ama sana gelmiş mesaj🥲
Cimcime30 adatuna cnm ya Senın negatıfmıydı teste önce sonradan mı pozotofe dondu ben öyle hatırlıyorumm
Vildannnnn adatuna adatuna Cumartesi beta değeriniz kaçtı acaba? Benim de 23 kasım ovulasyondu. Pazar gunu Test pozitif çıktı kanda negatif çıktı. Acaba bi ihtimal olabilir mi gerçekten
ZuZuM_22 adatuna yaaaa gözün aydın canım benim çokkk sevindimmm bu gün bende adet olmadım inşallah mende hamiıe olurum🥹❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻bana da dua et
ZuZuM_22 adatuna proqramdan takip ediyorum evet 🙂bu gün adet olmadım acaba sabah olurumu yoksa hamilelikmi diye içim içimi yedi😅🤦🏻♀️
adatuna Meltemzel 2 gün arayla gidiyoruz resmen🥹🥹🥹ayyy perşembe yeniden kan vericez😂 Çok sevindim hayırlı olsuuun🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
adatuna Meltemzel 13:00de gidicem vermeye herhalde 2-3 gibi çıkar aynı saatte vericem. Sen verdin mi?