Meltemzel adatuna yok canım senin baya belirgin ben yaptım benim gene inanılmaz silik ben görüyorum ama resimde gözükmüykr bilee
adatuna Meltemzel bakalım kan verdim bekliyorum, inşallah en yakın zamanda sana da nasip olur birlikte ilerletiriz🫶🏻
Meltemzel adatuna inşallah canım bende bekliyorum sonucuunu çok sevindim bak benimkinide atıcam şimdii🌸🌸🌸
Meltemzel adatuna yaaa benfe ümitlenmek istemiyorumm test aldırdım arkadaşa yarın bida yapayım hem ilk idrarla sonra veririm diyorum yaa inşallah senin değerin de yüksektir zamanda geçemz sana şimdiiiii bide şey sorcam 21 yumurtlama 22 çatlamamı gördün sen
adatuna Meltemzel inşallah bugün pozitif çıkarsa perşembe veririm bi de. Eğer predictor early varsa ondan aldırın onda kesin çıkar. 20-21 yumurtlama 21-22 çatlama gibi tam ortada
Meltemzel adatuna yaa ben aradım ama buralarda bulamadım hatta ilçenin deposunu arayım sorayım dedi yoktu internettnde söyleyemm şimdi dayanamamö😀😀
Meltemzel adatuna benden bi gün önce felansınn ondan sordum bende 21 yumurtlama 22 çatlama gördüm ama akaşm üzeri benim 23 ünde bile tutunmuş olabilir varsa 1-2 gün oynuyor aramızda galiba 🥹
adatuna Meltemzel evet büyük ihtimalle oynar ya yarın ilk idrarla predictor yapın ya da kan verin çünkü testte zaten silik varsa kanda çoktan görünüyordur
ZuZuM_22 adatuna yaaaa gözün aydın canım benim çokkk sevindimmm bu gün bende adet olmadım inşallah mende hamiıe olurum🥹❤️❤️🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻bana da dua et
Cimcime30 adatuna cnm ya Senın negatıfmıydı teste önce sonradan mı pozotofe dondu ben öyle hatırlıyorumm
Love- adatuna diğer bayana yazacaktım bayan demiş ya ben o testlere hiç güvenmiyorum diye ben de onun pembelerini kullanmıştım ondan mı bahsediyor diye yazmıştım ama sana gelmiş mesaj🥲