Zeynepkab adatuna ya senin hamile olmana çok sevindim geçen ben elendim yazmıştın üzülmüştüm az önce hamile olduğunu gördüm çok şükür sağlıkla kolaylıkla bir çırpıda kucağına alırsın inşaAllah❤️
adatuna Zeynepkab ya evet ben elendin sanmıştım 10.gün kan verdim 12.günde sonucu göreceğimi bile bile . Çok teşekkür ederim 🌞🌞
Zeynepkab adatuna takip yapmaya devam edin ama mazAllah dış gebelik falan olursa diye mutlaka kan vermeye devam edin yada doktora görünün çok üzüldüm ama kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik çok yaygın bir sonra ki ay inşaAllah❤️
bebegimibekliyorum__ adatuna aa ben onu bilmiyordum kusura bakmayın lütfen. Dediğiniz gibi kimyasal olmuş muhtemelen
adatuna Zeynepkab evet evet gittim hemen rahim kalışması var tüplerde boş sağlıksız ya da sağlıklı diyemeyiz hemen dedi kontrol edicez cumartesi tekrar