rumeysa_1c Aynen ben de her zaman böyleyim doğum olsun ya da olmasın Bir insanın evi temiz arkası dönüp gitse içi rahat ediyor Çok iyi yapmışsın İnşallah hayırlı doğumlarınız olur bana da dua eder misiniz rabbim hayırlısıyla bana tekrardan bir evlat nasip etsin