GirlandBoy_Mom GezenTavuk_2 bencede hamilelikten dolayı bugün baya bi halsizim tansiyon düşüklüğü var bide 😢
Cinardic GezenTavuk_2 kocamla işten 5 te geldik bi kıyma kavurdum ekmek arası yapıp yedik ne yapalım 😂
Muhammedmomss GezenTavuk_2 kiymali su boregi (hazir yufka) 😁 birde trilece yaptim bugun bende temizlik yaptim herkes temizlik yapmis 😁 valla bugun baya hareketliydim dogurursam şaşmam 😃 belim koptu valla
Deleted33000 GezenTavuk_2 evet kız ben diğer çocuklarda da böyleydim araya zaman girdi belki bu hamileligim öyle olmaz dedim ama neyse o oluyo insan kız ne yiyebiliyor ne yapabiliyom