sultanservetozmn Merhaba bende temmuz 2018 annesiyim Rabbim herkesin bebeğini sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inş.🙏
sultanservetozmn Ezgiii Ben 4 hafta 6 günlük hamileyim bende sadece bel ve kasık ağrısı var inşallah bulantım felan olmaz 🙏
Ozak Ezgiii bende sadece kasik ağrısı var özellikle akşam ve geceleri oluyor Midem bulantim ara ara oluyor
sultanservetozmn Ezgiii Ayy bende 6 haftalık felan olunca benimde bulantım felan olur mu acaba inş olmaz Allah yardımcın olsun ya zor bulantıyla baş etmek😢
Ezgiii sultanservetozmn kusunca rahatliyosun hepsi ayri heycanli oluyo.ama ya basim donerse diye cok korkuyorum
Nyks BegmkbraKansiz benim tüp bebek o yüzden adet göre pek hesaplayamıyorum. İlk kan verdiğimde 287 çıktı 2 gün sonra verdiğimde 860 çıktı.
Mels Ezgiii sultanservetozmn ben 4+2 de doktora gittim 4.3 mm kesenin boyutu ctesi gel kalp atışlarını duyabiliriz dedi 🤔
BsrArif BegmkbraKansiz bende iki gün gecikince gitmiştim benımki 706 çıkmıştı seninki de iyi ama 15 gün sonra Çağırması bana geç geldi biraz ama sorun olmaz belki o zaman kalp atışını da duyarsın 😊