Merhaba,sat 26 eylül ,tüp bebek tedavisi ile 3.denemede 6+1 deyim.Doktorum son beta hcgdede düzenli atrıştan emin olduktan sonra 3 hafta sonra görüşürüz dedi .20 kasımda gidicem,daha ne kese gördüm nede kalp atışı duymadım,tedirginim...eğer nasip olursa 3 temmuzda doğumum olacak☺☺Miğde bulantısı olmamasından bile tedirginim şu anda🙈hayırlı uğurlu olsun herkeze inşallah🙏